söndag 4 september 2011

Det blir långt mellan gångerna

Hej allesammans!

Det roligaste jag vet är som ni säkert märkt att sy, sticka och på alla möjliga olika sätt skapa. Det är då jag mår som bäst. Den största förändringen och orsaken till att det blivit lite glest här inne är att jag numer kan kalla mig husägare (även om banken i ärlighetens namn är majoritetsägare). Det är fantastiskt roligt, men att komma på plats har tagit tid, och planeringen innan flytten, den tog minsann tid den också. Men nu hoppas jag att om ett par veckor att jag kan dra igång i mitt lilla pysselhörn igen, eller hörn och hörn. Med lilla huset följde 35 kvm hobbyrum =) Och hela alltsammans står till mitt förfogande.

Nu ska jag rulla in till Mrs Baos fina butik och beställa lite nytt jag kan sätta tänderna i om ett par veckor.

Tjillevippen

Inga kommentarer: